LEAN SERVICE & ADMINISTRATION

Ønsker I at skabe bedre trivsel blandt jeres medarbejdere og større kundetilfredshed hos jeres kunder SAMTIDIG med, at I arbejder mere effektivt?Det er vist svært at svare nej til! Det er bare svært at gøre alene. I skal nemlig udfordres – I skal bringes ud af jeres komfortzone. Kun på den måde opnår I forbedringer, der batter. Nogle kalder det procesoptimering, andre kalder det effektivisering, vi kalder det Lean. Men ordene er ikke så vigtige – det er handlingen, der tæller.

Og vi siger tingene lige ud – også her. I kan ikke gøre det alene, I har brug for en Lean konsulent. Men ikke en hvilken som helst Lean konsulent. Vi forstår at sætte os ind i jeres udfordringer, og vi taler i øjenhøjde med medarbejderne. Der skal nemlig skabes tillid fra starten.

Hvad har vi så at byde på – udover vores fremragende Lean kursus? Det vil vi ikke bruge din tid på at beskrive i en lang kedelig tekst. Vi vil hellere besøge dig og din organisation for at få en snak om mulighederne. Herefter har du så mulighed for at tage kontakt til en af vores talrige referencer for at høre, hvordan de ser på os.

Nedenfor kan du se et lille udpluk af opgaver, vi har løst.

Bila:

Implementering af Lean i udviklingsafdelingen, etablering af Obeya rum

Farvandsvæsenet:

Optimering af samtlige arbejdsgange med udgangspunkt i de værdiskabende aktiviteter.

Vejlefjord Rehabiliteringscenter:

Effektivisering af patientforløb, indførelse af tavlemøder.

Jobindex:

Effektivisering af annonceproduktionen, indførelse af tavlemøder med målstyring. Projektstyringsmodel.

Odense Kommune: 

Omlægning fra funktionsopdelt til tværgående organisering.

Roskilde Kommune:

Reduktion af sagsbehandlingstiden i Ydelses- og Jobcenter

AO Johansen

Effektivisering af salg – 5S i butikker, mersalg og tavlemøder.

Tillidsbaseret Lean, kommunikation, leder, medarbejder, Lean Akademiet, samarbejde